0878 878 212
поръчай по телефона
Безплатна доставка за поръчки над 69 лв.
Тест и преглед при плащане
Експресна доставка

Често задавани въпроси

ПОРЪЧКИ

Как да направя поръчка на сайта? Задължително ли е да имам регистрация?

  • Не е задължително да имате регистрация. Поръчки приемаме онлайн в сайта ни, директно на телефона ни 0878 878 212, чрез фейсбук страницата ни и на имейл ни info@alize.bg При успешно направена поръчка ще получите имейл с информация за поръчката. За по-бърза обработка е нужно да попълните правилно данните за доставка и контакт . След като получим поръчката Ви ще се свържем с Вас по телефона за потвърждение.

Как се заплаща?

  • Заплащането се извършва с наложен платеж (в брой на куриера при доставка).

Искам да платя с карта? Как да го направя?

  • Към момента не предлагаме опция за купуване с карта. Ще се постараем в най-скоро време да отговорим на този стандарт.

Мога ли да платя на куриера при самата доставка?

  • Да, заплащането се извършва с наложен платеж (в брой на куриера при доставка).

Не съм сигурна относно размера. Как мога да получа информация, за това кой е най-подходящия размер за мен?

  • Моля да обърнете внимание на Таблицата ни с размери. Там има подробно описание за това кой размер на какви сантиметри отговаря. Ако въпреки това, отново се колебаете кой е Вашия размер, не се притеснявайте да се свържете с нас за съдействие.

Искам да променя нещо в моята поръчка. Как мога да го направя?

  • Ако искате да промените нещо във Вашата поръчка, моля свържете се с нас на телефон: 0878 878 212!

Как получавам потвърждение за успешна поръчка?

  • След финализиране на поръчката ще получите имейл обобщаващ вашата поръчка. Също така очаквайте и телефонно обаждане от нас за потвърждаване на направената поръчка.

Мога ли да поръчам от чужбина?

  • Не, към момента не предлагаме доставки в чужбина. Ще се постараем в най-скоро време да отговорим на този стандарт.

Мога ли да отменя поръчката си?

  • Разбира се. Ако поръчката все още не е доставена може да бъде отменена, като се свържете с нас на телефон: 0878 878 212!

ДОСТАВКИ

Какъв е срокът за доставка?

  • Поръчка, направена до 16 ч., ще бъде обработена и изпратена в същия ден, освен ако не е упоменато друго, а на следващия ден покупката Ви ще бъде при вас.

С коя куриерска фирма работите?

-Работим с Еконт и Спиди, при направа на поръчка може да изберете с коя искате доставка си.

Каква е цената за доставка?

  • Цената на доставката е 3.5 лева.

Кога през деня ще бъде извършена доставката?

  • Доставката ще бъде извършена в рамките на работния ден. Това зависи от логистиката на куриерската фирма.

Извършвате ли доставка в цяла България?

  • Да, Еконт и Спиди извършва доставки до всяка точка на България.

Може ли друг човек да вземе пратката?

  • Да, може. Ако доставката е до адрес не е задължително лично приемане на пратката. Нужно е на посочения адрес да има лице, което да я приеме. Ако доставката е до офис на куриерска фирма е задължително Вие да вземете пратката си.

Изпращате ли по пощата?

  • Alize доставя пратки само с куриерските улуги на Еконт и Спиди.

Не мога да чакам цял ден куриера? Какво решение предлагате?

  • Пратката може да бъде доставена до офис на избраната от вас куриерска фирма, откъдето можете да я вземете в удобно време, съобразено с работното време на съответния офис.

Имам ли право да отворя пратката, преди да платя на куриера?

  • Да, може да отворите пратката и да проверите продуктите си.

ЗАМЯНА

Мога ли да върна (или заменя) поръчани продукти?

  • Да! Ние ше заменим или възстановим стойността на всеки продукт закупен и върнат в рамките на 14 дни след покупката.

Каква е процедурата по замяна и връщане на закупен продукт?

  • Ако закупената стока не отговаря на очакванията Ви, в срок от 14 календарни дни може да я върнете или замените. Продуктите трябва да бъдат със запазен добър търговски вид - да не са носени, прани, гладени, зацапани и др., с оригинална опаковка и етикет. Сумата ще ви бъде изпратена по куриера. Ако желаете възстановяване на сумата по банков път, моля да го заявите по телефона. Технологичното време за обработка на върнати продукти към Alize е около седмица. Когато пратката пристигне при нас и продуктите бъдат прегледани, веднага ще се свържем с Вас!

Колко време, след връщането на даден продукт, ще получа парите си обратно?

  • Ще получите парите си обратно, в 3-дневен срок от датата на получаване на пратката Ви при нас.

Какъв е адресът за връщане на продукти?

  • При необходимост да върнете даден продукт, моля свържете се с нас, за да Ви бъде даден адрес, на който да изпратите пратката си.

Има ли продукти, които не могат да бъдат върнати?

  • Към момента не, освен ако не опеменато иначе.

Какво да направя, ако се окаже, че продуктът не е моя номер или не ми стои добре?

  • Ако се окаже, че поръчаният размер не ти е по мярка или не отговаря на очакванията ти, ние гарантираме, че ще извършим замяна за друг размер/продукт или ще ти върнем заплатената сума за него.

За чия сметка е куриерската услуга при връщане и замяна?

  • Куриерските разходи за връщане и замяна на продукти са за сметка на Клиента, освен в случаите, когато връщането е по вина на Alize.bg

Получих дефектен / грешен продукт. Какво да направя?

  • Моля, свържете се с нас на телефон: 0878 878 212 за точни указания. Нужно е да върнеш продукта с куриерска фирма за сметка на Alize, за да можем да изпратим желания от теб продукт.

Липсва продукт от моята поръчка. Какво да правя?

  • Ако липсва продукт от поръчката Ви, свържете се с нас на телефон: 0878 878 212

ОБЩИ

Зареждате ли отново модели, които са изчерпани?

  • Някои от моделите могат да бъдат заредени отново. Следете на сайта ни за актуална информация и за новите ни колекции!

Изработвате ли модели по индивидуална поръчка?

  • Не изработваме модели по поръчка.

Възможно ли е да има разминаване в цвета на продукта в сравнение със същия от снимката в сайта?

  • Показаните снимки в сайта представят наличните цветове от продуктите. Допустимо е разминаване в рамките на 1-2 тона в цвета, което се дължи на настройки и технически параметри на индивидуалните компютърни системи, които биват използвани за достъп до сайта.

Защитени ли са данните ми, когато пазарувам в Alize.bg?

  • Разбира се, данните ви са защитени, при пазарувате в сайта на Alize.bg. Вашата информация се съхранява при високи нива на сигурност. В допълнение достъпът до профила на всеки клиент е ограничен с уникална парола.

Изпратена ли е моята поръчка?

  • Можете да проверите статуса на поръчка си, като влезете в профила си в сайта на Alize.bg в профила си. Ще получиш имейл с известие, когато поръчката Ви бъде предадена на куриерска фирма.

Имате ли физически магазини в страната?

  • Дрехите на Alize.bg могат да бъдат намерени единствено и само на нашия официален сайт: www.Alize.bg.
Безплатна доставка за поръчки над 69 лв.
Тест и преглед при плащане
Експресна доставка